Pilates

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pilates je cvičenie, pri ktorom sa až tak nezapotíte, nečakajte však iba “váľanie” sa po podložke. Jednotlivé cviky sú navrhnuté tak, aby ste na svoje telo pôsobili rovnomerne vo všetkých svalových partiách. Koncentrácia na pohyb Vám prinesie príjemné uvoľnenie mysle a zbaví Vás stresu z náročného dňa.

Vedeli ste že každých 10 rokov nám bez pravidelnej aktívnej námahy ubudne 5% svalovej hmoty? Pravidelnými Pilates cvikmi máte možnosť udržať svoje svaly pevné a elastické a zároveň pritom relaxovať. Keď dáte vašim myšlienkam voľný priebeh oddych bude dokonalý.

Zakladateľ Pilates alebo “Contrology” zostavil a navrhol 34 cvikov,  všetky tieto ale nemusia vyhovovať práve Vám. Preto na svete existuje množstvo škôl alebo smerov Pilates. Niektoré úzko spolupracujú s fyzioterapeutmi a rehabilitačnými lekármi a takto sa originálne cviky stávajú prijateľnými pre dnešný, v prevažnej väčšine sedavý spôsob života.

Na mojich hodinách dbám na kvalitné prevedenie cviku a preto sa neobávajte korekcií. S detailami sa pohráme pri cvikoch a zrazu si uvedomíte že Vaše držanie tela je iné aj počas práce v kancelárii, chôdzi, práce v záhrade… Na hodinách sa naučíte vnímať pohyb a predítete nadmernému zaťaženiu jednotlivých svalových partií.

 

Pilates pre tehotné

Tehotenský pilates pozostáva z cvikov, ktoré sa cvičia sústredene, presne a precítene s ohľadom na správne dýchanie a držanie tela. Tieto cviky výrazne prospievajú budúcim
mamičkám nakoľko dochádza k zlepšeniu fyzickej a psychickej kondície, dochádza k ústupu bolesti chrbtice, ktoré sa vyskytujú s rastúcim bruškom, k spevneniu, uvoľneniu
a naťahovaniu všetkých svalov, hlavne svalov panvy a chrbta bez zaťaženia kĺbov a chrbtice. Správne dýchanie počas tehotenského cvičenia zabezpečí bábätku lepšie zásobenie kyslíkom. čo napomáha správnej cirkulácii krvi. V neposlednom rade, je dokázané, že cvičenie počas gravidity, výrazne eliminuje komplikácie súvisiace s tehotenstvom, skracuje pôrod (II dobu pôrodnú) a urýchľuje rekonvalescenciu po pôrode.

Špecifické zásady pre cvičenie Pilates pre tehotné:
Tehotenský pilates je vhodný pre všetky zdravé tehuľky, t.j. pre fyziologickú graviditu od
12.týždňa.
Cvičenie Pilates pre tehotné nie je vhodné pre klientky s nasledovnými kontraindikáciami :
- riziková gravidita
- vysoký krvný tlak
- srdcové ochorenia
- astma
- vcestná placenta - placenta previa
- skracovanie krčka maternice


Je dôležité, aby ste skôr ako začnete cvičiť skonzultovali svoj zdravotný stav u svojho gynekológa a informovali sa, či je pre Vás tehotenský pilates vhodný.

 

 

  Tréneri  

Prázdny
Prázdny

Sisa

Pilates
Začiatočníci, pokročilí, muži, ženy

Prázdny
Prázdny
Prázdny

Otváracie hodiny

   Pondelok

6:30 - 22:00

   Utorok

6:30 - 22:00

   Streda

6:30 - 22:00

   Štvrtok

6:30 - 22:00

   Piatok

6:30 - 22:00

   Sobota

9:00 - 21:00

   Nedeľa

9:00 - 21:00

 

Ako sa k nám dostanete

tel: +421 (0)55 / 633 24 16 

mob: +421 (0)918 / 34 11 72